Grafické programovací nástroje pro děti – seznamte se

Již v roce 2007 se v rámci RVP pro gymnázia objevila oblast „Algoritmizace úloh“, která obsahuje pojmy jako: algoritmus, zápis algoritmu a úvod do programování. V dnešní době se stále více zdůrazňuje tzv. „informatické myšlení“, které má přinést žákům především schopnosti efektivního řešení problémů. Tento seminář je zaměřen na problematiku výuky výše uvedených témat s využitím moderních výukových prostředků, které se zaměřují především na nenásilné podnícení zájmu žáků poutavou formou (např. od návrhu hry až po distribuci vlastní funkční hry pro mobilní telefon). Při práci záměrně využíváme vizuální nástroje, které umožňují žákům rychle postupovat k cíli – např. jednoduchou funkční aplikaci nejen pro PC, ale třeba také pro tablet žáci vytvoří již během první dvouhodinovky.

V rámci tohoto semináře si vystačíme s obrazovkou počítače a nebudeme využívat žádné robotické hračky ani stavebnice (pro seznámení s různými robotickými vzdělávacími „hračkami“ nabízíme jiný seminář). S tím, co se účastnící naučí, mohou ihned začít s žáky pracovat, prakticky v libovolné školní počítačové učebně bez dalších finančních investic.

Tento seminář je součástí našeho nového cyklu „Seznamte se“. Jde o semináře, které se zaměřují na přehledné seznámení s určitou problematikou, a to tak, abychom poskytli aktuální a pro učitele užitečné informace, a přitom nezahltili přílišnými podrobnostmi. Seminář je vhodný pro začátečníky.

Akreditováno pod č.: MSMT-40176/2020-4-1035

Typ akce: 
prezenční seminář a dílna
Délka: 
8 vyučovacích hodin
Počet účastníků: 
3-8
Cílová skupina: 
učitelé 1. stupně ZŠ
učitelé 2. stupně ZŠ
učitelé gymnázií
učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů
Účastnický poplatek: 
2 890 Kč

V případě plného obsazení semináře/kurzu účastníky z jedné školy poskytujeme slevu 25 %.

Zaujala Vás tato vzdělávací akce a chcete se dozvědět více? Neváhejte a kontaktujte nás! Rádi Vám zašleme více informací o její náplni i časovém rozvržení.